O čem vypovídal?
Jak to na něj zapůsobilo?
Je v kronice nějaká zmínka o číhošťském zázraku?
Co dělají školní děti zachycené ve filmu?
Proč se děti objevily ve filmu o číhošťském zázraku?
Jaké obsahují sdělení?
Proč dopis vznikl?
Jak se filmová scéna liší od psaní dopisů, které jste četli?
Jakou roli hrály v příběhu Josefa Toufara?
„Pravděpodobně ve škole jsem byl vyšetřován asi dvěma mně neznámými muži. Vyptávali se, co vím o zázraku, jestli jsme tahali za nějaké provázky, jaká auta a jací lidé tam jezdili.
V otázkách byla zahrnuta i otázka, jestli nás nějak obtěžoval. V mých odpovědích musela být odpověď, že jsem o pohybu křížku věděl, že jsme se na jeho pohybu nijak nepodíleli, že jsem chodil na faru, kde jsem si vyměňoval známky.
Pokud jde o homosexuální chování, nikdy jsem ho nevypozoroval, doteky mohly být náhodné. Nikdy nedošlo výslovně k pohlavnímu dráždění, nebo k onanování. Zápis byl formulován vyslýchajícími a mně byl předložen k podpisu. Jednáním jsem byl tak zastrašen, že jsem vůbec nevěnoval pozornost tomu, co mně bylo předloženo k podpisu. K tomu podotýkám, že nebyl přítomen žádný z rodičů ani z učitelů. Při výslechu na mě také naléhali v tom smyslu, že můj výslech bude mít vliv na můj další život. Událost se odehrávala v období, kdy probíhaly represe vůči zemědělcům v kraji, kupříkladu různá vystěhování ve vesnici a vesnicích sousedních.“
Proč kněze křivě obvinil?
Z jakých důvodů bychom mohli pochybovat o pravdivosti informací?
Obsahuje výpověď nějaké podezřelé detaily?
Co tato otázka vypovídá o vzdělávacím a výchovném zaměření předmětu?
Proč bylo vzdělávání zaměřeno proti církvi a náboženství?
nebo